header image
Werken bij De Stroomlijn
Stabiele organisatie in volle bloei

Jaar na jaar leggen wij mooie operationele resultaten voor en gaat onze klanttevredenheid in stijgende lijn. Als contactcenter voor klanten van nutsbedrijven uit de energie- en watersector krijgen we te maken met specifieke bedrijfsprocessen. En die zijn niet meteen vergelijkbaar met de aanpak van commerciële bedrijven. We profileren ons als betrouwbare partner en leggen de focus op dienstverlening. Die sterke positie biedt naast jobzekerheid heel wat carrièrekansen, doorgroei-
mogelijkheden en veelzijdige uitdagingen aan elke gemotiveerde medewerker.

Happy@work

Elke dag breng je heel wat uren door op kantoor. Het is dan ook belangrijk om jezelf goed in je vel te voelen op het werk. Daarom riepen we een integraal welzijnsbeleid met concreet actieplan in het leven. Het is een mooi bewijs dat we oprecht bekommerd zijn om onze medewerkers. Stress beperken en motivatie verhogen … het kan op zoveel manieren, in kleine én grote dingen. En dat proberen we elke dag bewust te doen!

Up-to-date blijven = dagelijkse kost

In de niche van netgebonden bedrijven waarin we actief zijn, ligt de klemtoon op klantvriendelijke service en kwaliteitsvolle support. Deze uitdaging gaan we aan door elke opportuniteit voor verbetering te grijpen. Technologische en maatschappelijke evoluties houden we daarbij nauwgezet in het oog. Dat is een echte buitenkans voor mensen die continu willen bijleren en geen half werk willen doen ...

Boeien & groeien

We leveren heel wat inspanningen om het voltallige personeel permanent bij te scholen. Dat gebeurt zowel via interne en externe opleidingen als met trainingen ‘on the job’. Opvolging, coaching en continue feedback zijn de rode draad in onze motiverende werkcultuur. Als je aan de slag gaat bij ons, volg je sowieso een aantal opleidingen om bepaalde expertises onder de knie te krijgen. Hoe meer opleidingen je volgt, hoe meer skills je verwerft. Maar ook in je verdere carrière krijg je de kans om jezelf te ontplooien en je vaardigheden bij te schaven …

Open communicatie & teamwork

Het groepsgevoel is erg sterk bij De Stroomlijn. Onze coaches en teamleaders doen er alles aan om mensen te motiveren en te steunen waar nodig. Er is altijd iemand om op terug te vallen in een positieve sfeer. We proberen steeds zo transparant en direct mogelijk met elkaar te communiceren. Kortom, menselijk contact en sociale interactie zijn belangrijke ingrediënten om er elke dag 100% voor te gaan!

Bereikbaar & toegankelijk

Iedereen wil zonder file en stress naar het werk komen, niet? Ook wij vinden mobiliteit erg belangrijk. Daarom werkten we een heus plan uit om alle opties qua woon-werkverkeer in kaart te brengen. Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe locatie voor ons kantoor in Gent - de site ‘Bellevue’ in Ledeberg - was optimale bereikbaarheid met het openbaar vervoer cruciaal. Daarnaast moedigen we onze medewerkers actief aan om te voet of met de (huur)fiets naar het werk te komen. Ook aan carpool- en park & ride-mogelijkheden hebben we geen gebrek.