header image
Testimonials

Hoe is het om te werken bij De Stroomlijn? Laat je inspireren door de ervaringen van onze medewerkers …

Jonathan
Kennisbeheerder ICT Helpdesk

Ik woon in het centrum van Gent en fiets elke dag op 12 minuutjes naar het werk, pure luxe dus. Ons kantoor is goed gelegen en prima bereikbaar met bus, tram of trein. Andere collega’s maken gebruik van de gratis huurfietsen aan het station Gent-Sint-Pieters of de interessante carpoolmogelijkheden. Binnenkort beman ik mee de IT-helpdesk voor Fluvius. Ik kijk er al naar uit om meer verantwoordelijkheid te nemen en technische puzzels op te lossen. Zaken navragen bij experts en zelf terugkoppelen naar de klant, daar hoop ik veel uit te leren. Verder zijn het vooral de collega’s die ervoor zorgen dat ik op maandagochtend met plezier opsta. De informele sfeer zit daar voor veel tussen, net zoals het gevoel dat iedereen op dezelfde lijn staat zonder hiërarchie. Bij ons vind je ook geen hokjes, want we werken allemaal bij elkaar in één ruimte. Best gezellig!

Heidi
Klantenadviseur en floorwalker

Wat ik zo leuk vind aan mijn job na 7 jaar? Het goede gevoel dat ik mensen écht kan verder helpen! Een bedankje of complimentje achteraf doet zoveel deugd… De klanten aan de telefoon zijn vaak verbaasd dat we zo snel opnemen en zo’n efficiënte service bieden. Dat zijn ze vaak niet gewoon. Als operator is elke dag anders en fascinerend. Sleur? Dat ken ik niet, zeker omdat ik ook actief ben als floorwalker. Mijn collega’s kunnen dus steeds op support rekenen bij vragen of problemen. En dat gebeurt in een optimale en open sfeer! Ook over mijn loon kan ik niet klagen, want dat is elke maand stipt in orde. En mijn uurrooster valt ook goed mee, want als floorwalker ken ik best veel regelmaat.

Manuela
Klantenadviseur

Intussen heb ik als operator 5 jaar ervaring op de teller staan bij De Stroomlijn. Ik blijf mijn job enorm leuk vinden, zeker omdat alle opdrachten op het einde van de dag netjes afgewerkt zijn. Stapels werk die blijven liggen? Dat kennen we hier niet. Voordat je start met bellen, krijg je trouwens een degelijke opleiding. Je kan meeluisteren met ervaren operatoren en vertrouwd geraken met alle situaties die zich kunnen voordoen. Kan ik een klant aan de lijn niet direct verder helpen, dan is het fijn om te weten dat ik steeds kan terugvallen op de expertise van collega’s. Er is altijd hulp in de buurt, we organiseren regelmatig teammeetings en ook de kennisbank is een handig hulpmiddel. In dat systeem zijn alle cases, procedures en scripts - volledig up-to-date - terug te vinden. Ik sta er dus nooit alleen voor!

Maarten
Operationeel manager IT-helpdesk

Wat De Stroomlijn onderscheidt van andere callcenters? We werken enkel voor onze aandeelhouders Fluvius, Farys en De Watergroep. Daarom hoeven we de markt niet op te gaan of keihard in te zetten op sales. Zo blijft er heel wat tijd en energie over om onze klantenservice en procedures te verbeteren. En om volop aandacht te besteden aan de begeleiding en ontwikkeling van onze medewerkers! Zij kunnen stuk voor stuk rekenen op reële doorgroei-
mogelijkheden. Trouwens, de nutsbedrijven waarvoor we werken zijn erg stabiel en dat zorgt ook voor de nodige werkzekerheid. Een hele geruststelling in deze economisch onzekere tijden …